2009-03-31
 01:37:29

Nu är bloggen på G igen!

Fick en systemkamera i födelsedagspresent, Äntligen! Mitt liv är räddat, haha. Det har varit den tråkigaste tiden i mitt liv utan kamera sedan den gick sönder, i stort sätt. Fick även en laddare till datorn, så vad kan jag klaga på för att inte behöva blogga? Ingenting. Med en kamera och en laddare fixar man allt. Jag funderar på att göra om min blogg till något bättre som jag ska lägga ner mycket tid på. Vilket alternativ skulle ni helst vilja se här på bloggen?

1. Endast Fotoblogg
2. Endast Designblogg
3. Foto och Design
4. Foto Design och Vardag

Har du ett bättre förslag, skriv ner i en kommentar!


Emma

Jag röstar för det nedersta alternativet!=)



PUBLICERAT: 2009-03-31, 01:39:32 | URL: http://barbaemma.blogg.se/
Sara Solvik

SV, tack så jätte mycket!

Hoppas du slipper dina upp och ned perioder också, för ätstörningar är ju verkligen inte kul!

Tack än en gång!



PUBLICERAT: 2009-03-31, 05:32:41 | URL: http://sarasolvik.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: