2009-08-17
 10:15:23

Träning

Idag börjar min tränings och diet..nånting. Nu ska jag börja träna på riktigt, äta sund mat och gå många promenader. Man börjar ju se förskräcklig ut i kroppen nu såhär efter sommaren! haha. Jag har ett mål, på nyår ska man se skillnad på min kropp. I alla fall så att jag själv känner att det är skillnad och får bättre självförtroende. Jag bör ju skämmas egentligen, jag bor 200 m ifrån ett idrottsstadium där jag har haft gym-kort sedan nyår. Jag har bara varit där ca 10 gånger sedan dess, skäms. Men det kanske jag inte skulle ha gjort heller, så jag kanske gjorde det rätta. Jag har ju nämligen problem med halsen, har haft ont i ca 3 år till och från nu, och har jag inte ont i halsen så är jag täpp i näsan så ingenting går över, jag är konstant förkyld. Och då ska man ju inte träna? Men nu ska jag börja i alla fall. Jag börjar idag med en lång promenad med Frida och Bam, sen går jag över till gymmet och sist så tar jag mig en dusch och en bastu. Kanske en till kvällspromenad också! Önska mig lycka till!


Anonym

Kör inte igång för hårt bara. Då kommer du tyka att allt är pisstråkigt efter bara några ggr.



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: