2008-11-25
 16:07:50

Arbets Möte

Idag var jag på Abf för att gå på ett möte angående Subway. Till min förvåning kommer Mikka in genom dörren efter ett tag, vad bra för mig, för då fick jag ju sällskap! Jag gjorde mitt allra bästa och visade mig intresserad genom att ge förslag och ställa frågor. Jag lämnade även in mitt cv, så nu är det bara till att hoppas på det bästa. Jag känner att jag verkligen vill det här, det skulle vara så himla roligt! Och sedan så får jag ju någonting att göra på dagarna, mer än att bra sitta hemma och vänta på att Matte ska komma hem igen. Jobbar ju mest bara på helgerna nu för tiden, och när det är någon stor beställing på veckorna. Så man har ju inte allt för mycket att göra.

Gjorde nyss köttfärssås på de grejer vi hade hemma, Köttfärs, lök, ketchup, salt, peppar, vatten och vitlök. Det blev faktiskt väldigt bra, är nästan förvånad själv hur bra det blev! Hoppas bara att även älsklingen tycker om det när han kommer hem om en ca..15 minuter. Jaja, tänkte bara berätta hur duktig jag varit idag genom att göra mitt allra bästa på mötet, och genom att göra en god köttfärssås! Ikväll ska jag umgås med Mikka en stund, och som vanligt prata om massa oviktigt:) Seeyou!


Emelie

Okej, gu va bra :)



PUBLICERAT: 2008-11-25, 16:19:03 | URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Nina

hur är allt med dig idag då?



kram.



PUBLICERAT: 2008-11-25, 19:02:22 | URL: http://totalflopp.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: