2008-05-17
 00:24:40

Down

Känner mig as depp helt plötsligt. Från jätte glad till nere, hur kan det komma sig? Jag vet inte. Tjejerna ville gå ut ikväll, så vi satt här hemma och fördrinkade lite. Eller dom gjorde..jag satt och fixade med mina slingor. Blev riktigt bra! Tack för hjälpen. Nu sitter jag hemma igen efter att ha följt med tjejerna till någon fest här nedanför. Det sög verkligen så jag gick hem och tjejerna fortsatte sin resa mot Kim. Jag vet inte, men jag mår typ illa :s Hoppas på att Matte kommer hem snart, i alla fall att han inte kommer hem imorgonbitti! vilket det lär sluta med om jag känner honom rätt :) haha! sötnosen min, som jag älskar honom. Han ska fixa till tatueringen nu ikväll, så vi får se hur lång tid det tar. Jag tror jag börjar bli mer sjuk ;/ Fryser som en isbit i frysen! ska sova nu, så kanske jag mår bättre imorn då vi ska fira Jocke. Sry om jag var tråkig tjejer, men jag var inte alls på humör idag :/ Lägger ut en bild på hur håret blev sedan:) Ne nu skriver jag bara ur mina tankar, så nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, godnatt.
image392


lajni=)

du ska ut ikväll? :)



PUBLICERAT: 2008-05-17, 09:18:16 | URL: http://lajnilena.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: