2008-03-24
 20:15:47

Städ dag

Idag har jag varit duktig och städat lägenheten. Dock inte lika duktig med att vara nyttig som jag skulle..blev en liten hamburgare på donken idag med Malin. Sorgen på mig:( Annars har jag lagt in lite bilder på datorn sedan vi var och fiskade osv, som ni ser här nedanför :) Sara, mattes syrra kommer snart hit och ska kika på lägenheten hur det blivit när vi målade om. Om hon vet det:O Kanske hon får en chock :\ Hon bodde ju här innan oss :) Just nu sitter jag o kikar på Simpsons, sedan ska jag äta lite tårta med Sara som blev över sedan igår. Mummms. Vet ni förresten att jag fyller år på fredag? hihi=)
image232


Anonym

vad ska du göra på fredag då?:)



PUBLICERAT: 2008-03-25, 00:37:55 | URL: http://lajnilena.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: