2008-03-05
 12:44:13

Onsdag 5 mars

Ja Lena, jag var trött, men inte så överdrivet trött som när jag skjutsade hem er. haha! Var med Jennie igår, vi knäppte lite kort, såg på film och åt popcorn. Ska dit ikväll igen och knäppa ännu mer kort, fast ikväll hoppas vi på att Frida är med, om vi får tag på den rackarn. Hon har ju stängt av mobilen! :/
Lägger upp lite bilder sedan så får ni se!

Matte är i Hassela nu, åkte runt 9 imorse. Jag funderade på att kliva upp och ta en prommenad men jag somnade igen och vaknade nu bara för någon halvtimme sedan. Det var skööönt :) Ne, nu ska jag försöka få tag på Frida så vi kan börja med våra "modellbilder". Haha! Sedan ska jag,Lena och Emelie till studion och knäppa ännu bättre bilder någon dag nu framöver. Men vi hörs senare! Ring om det är någe :) PUSS - 0738351519

image150

Igår när meddelade Matte om att jag var hos jennie, så fick jag tillbaka:
"ska jag hämta dig när jag åker hem?"
- Ne ja kom precis hit, vi ska knäppa kort så jag går hem senare :)
"Men om du ska ha bilen så kan jag köra upp dit sen skjutsar du hem mig?
- Ja om du orkar det så :) du gör som du vill
"Jo, känns bättre att du tar bilen hem än att du promenerar.
Älskar dig för mycket för att något ska få hända"


Aaaaw, hur söt pojkvän har man inte då? ^^


caroline

naw va gulligt ;D skönt att ha körkort btw. ajg måste verkligen sätta igång med min övningskörning.
Går du media linje?



PUBLICERAT: 2008-03-05, 13:34:39 | URL: http://svanemar.blogg.se
Shanti

ja dom här dagarna med honom har varit helt underbara :D men nu är jag hemma igen :D :D



PUBLICERAT: 2008-03-05, 23:01:31 | URL: http://shaantii.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: