2008-03-01
 13:01:32

Lördag 1 Mars - Mys

Var barnvakt igår, eller man kanske inte ens kan kalla det så.
Jag och Matte var iallafall hemma hos mamma och pappa och lekte
med min syster hela kvällen (14år). Mamma och pappa skulle ut och roa sig
för engångs skull. Inte ofta dom är ute och har tid för varandra alltså :)
Men det var mysigt, vi bastade med "levande" ljus och drack Coca-Cola.
Kändes som det enda vi gjorde var att äta äta och äta. Fast det var ju gott.
Massa dricka, mat, melon, chips, godis, gurka/morötter/blomkol med dip, popcorn etc.
Ja, det hade vi för oss, sedan kikade vi på Hjälp och Let'sDance :)
Det var även någon rätt bra film på Tv4film som vi såg på lite senare innan jag
åkte och hämtade upp mamma och pappa inne i staden igen.

Ikväll så ska vi till Mattes stuga med hans föräldrar. Vilket kommer bli mysigt.
Hoppas det inte blir allt för kallt bara, för vi ska stanna där över natten.
Dock är det ju varmt där inne så det ska nog inte vara några problem.
Har ju Matte att värma mig på om det skulle bli kallt ;) haha.
Men iallafall så ska vi grilla som det verkar. Har längtat så grymt mycket efter det!
Det är ju lätt godaste maten man kan äta, mummmmmms! *dregglar*
Sedan blir det såklart någon drink på det, iaf för min snygga sambo :)
Hoppas ni får en bra helg, eller ett bra LOV kasnke man ska säga? Puss
image139



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: