2008-07-19
 10:43:31

Stadsfesten

Ja, stadsfesten var väl helt okej ändå, men en aning dyrt för mig att betala 100kr och sedan bara se E.M.D och gå därifrån. Men det var skoj! Ett grymt drag under kvällen med mycket skratt:) Hur tycker ni andra att det var? Får se hur det blir ikväll, om jag ska dit eller inte. Matte har åkt till Åsele för en stund sedan med grabbarna så nu sitter jag här ensam:/ Mamma kommer snart och hämtar mig så vi kan köpa en present åt pappa som snart fyller år! Sedan ska jag ut och traska med syster och hästarna, det var ett tag sedan man var ute och red så det är nog dags. Självklart ska jag fota också, om det inte börjar att regna det vill säga!

Men ni får ha en underbar kväll, med eller utan regn! :)
Ni får ursäkta min dåliga mobilkamera


never

Haha! var du där? :D såg dig inte.... själv tyckte jag det var sådär också, betalade bara 60 kr iof så inte så farligt. ut ikväll med? :D


Rickard=)

men ja har fan inget att blogg om ;P hehe okeej!



PUBLICERAT: 2008-07-19, 13:40:32 | URL: http://detdricks.blogg.se/
Wysteriia

ser kul ut :D



PUBLICERAT: 2008-07-19, 23:59:10 | URL: http://Wysteriiasblogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: