2008-07-17
 14:35:05

Saknar så otroligt mycket

Sitter hos mamma och pappa nu och tittar på gamla bilder jag har på den här datorn. Och gud som jag saknar den gamla goda tiden på Älandsbro. Den tiden vi alla var med varandra hela kvällarna och spelade fotboll, satt på bylla och spelade kort, åkte och badade, spelade volleyboll och basket, kastade bollplank och hittade på en massa hyss. Åkte och fiskade, grillade eller var ute på skoterflykter. Den tiden alla bara var och ingen snackade skit. Den tiden då man aldrig var hemma utan alltid ute och flängde. Nu bor man i stan, många av oss har gått ut skolan och har inte så mycket kontakt längre. Sånt är så synd, jag vill alltid kunna känna närheten av er. Er som man växt upp med och alltid haft vid sin sida. Vi var som en stor familj, nästan så att ni var min familj mer än den riktiga. Usch vad jag saknar er!  Jag hoppas verkligen att man får ha kontakt med de flesta av er en lång tid framöver. Ni alla betyder så otroligt mycket för mig, och även fast inte alla läser det här så vill jag ändå att ni som läser ska veta om det. Jag kommer alltid att finnas här för er, precis som ni gör för mig. Jag vet att jag kanske inte är den bästa på att höra av mig. Men jag ska bättra mig! Jag ska försöka fixa någon fest framöver så alla får träffas igen. Det vore kul, inte sant? :) jag tycker det iaf! Jag hoppas att ni alla kommer att få det bra framöver, nu när vi alla växer upp och blir stora och går åt varsitt håll.
Jag saknar er, och det kommer jag nog alltid att göra.











Rickard=)

om du bara åker till äbro en kväll så ser du att alla fortfarande sitter på bylla! ;P haha



PUBLICERAT: 2008-07-17, 15:07:48 | URL: http://detdricks.blogg.se/
Anneli

nej men gud så gamla bilder haha =D saknar ocksååå



PUBLICERAT: 2008-07-21, 16:18:13 | URL: http://aannelii.blogg.se/
Emelie

haha ojdå. saknar speciellt svit'n :D du borde absolut ha en fest så att vi får ses igen!



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: