2008-07-12
 01:39:13

Mysig kväll i norrland

Ja, ikväll hände det inte mycket alls faktiskt. Vi hade absolut ingenting att göra..men så ringer plötsligt Hegga och vi bestämmer oss för att åka och grilla och bara ta det lugnt. Så jag och älsklingen åker till Johan för att vänta på Gabbe och Hegga. Och ja, det var faktiskt väldigt skönt att komma ut, och naturligtvis att äta korv :) Imorgon blir det nog utgång som det verkar, får se om vi får komma dit vi hade tänkt oss vilket vi säkert får. Hoppas ni har haft en skön kväll ni också! Tror nästan jag ska gå och sova nu, kanske är tråkigt att sova såhär pass tidigt på en fredag men jag klev ju faktsikt upp klockan 7 och jobbade. Känner mig faktiskt lite trött så ska väl kika runt på de vardagliga ställena på internet en sväng och sedan krypa ner i sängen och mysa =) Har kommit på att jag älskar sängen, man sover så skönt i den! Godnatt gott folk och hörs imorgon.



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: