2008-01-09
 08:27:19

Onsdag 9 Januari

Sitter på skolan nu. Var rätt svårt att komma upp imorse.
Eller svårt och svårt, Matte åkte till Sthlm imorse och klev upp 5.
Sedan dess har jag legat vaken, as pigg.
Fast det sorgliga var att jag vilade ögonen i ca 30 min så jag var as
trött när jag vaknade igen! =\ as drygt. Ville sova.
Pratade med Samantha, men vi kom upp till skolan ändå=) vi är duktiga.
Har bara en lektion idag också, skönt som bara den, och som ni ser
så gör man itne så mycket på dem här lektionerna. Har gjort det jag ska =)

Vi får ju nytt schema efter nästa vecka, så alla kurser som ska ta slut efter jul har
i stort sätt slutat nu. Så imorgon är vi lediga, och på Fredag! =) as skönt!
Torsdag..shiet, veckorna går fort när man har kul. Eller tråkigt och är sjuk.
Ska iaf hem och plugga sedan, ska skriva klart min uppsats som nästan är klar.
Bara resten kvar att tänka på då! Jippie..

Blir jobb med Ankan ikväll, imorn och på Fredag!
Nu ska du banne mig jobba Anki! :D Sen får jag ju inte glömma Cim såklart =)
Ne, ska se om jag ska göra någon extragrej, här kan man ju inte sitta och dega!

Saknar dig redan älskling, hoppas du får det kul!
Är nästan lite avis på dig, jag vill också flyga ^^
ses imorn! =) PUSS

image34




KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: