2008-01-04
 04:01:40

Fredag 4 Januari - 8 månader

Jaha, klockan är 03.40 och det är fredag.
Har ingen aning om vad jag ska skriva, men jag är inte trött.
Bara mest uttråkad..Matte är hos plajjan och spelar de dumma cs.
Jennie har åkt hem för många timmar sedan, och även från msn för någon timme sedan.
Även Carro drog från msn för att hon, eller dom..skulle sova. Tråkisar! ;)
Ägde Jennie på både Bejeweled, Röj och Pegball ;D haha! Hon suger.
Inte för att vara taskig Jennie men du sög verkligen ;) HAHA

Jaha, vad fan ska man göra nu då? sitter här i täcket och försöker värma mig lite.
Känns som det är -40 grader här inne i lägenheten. Tog även ett glas oboy.
Dock kall så det gjorde mig inte så mycket varmare ;(

Btw, jag och älskling firar 8 månader idag!
Grattis till oss =) Vi är det bästa paret i världen, men det visste ni ju redan! :D
kärleksbarn <3 Alltid vi! dvd.
Kom hem nu så vi kan få mysa lite, och så jag kan bli varm. Du är mitt element!

Och vad man ska göra ikväll, det vet jag inte ännu. Men kanske tjejerna=)
Mikaela, Jennie, Sandra och Frida! Mumms ni är goda!=)
Längesen vi sågs tjejer, dock inte Mikka och Myran men ;P

Jaha, och nu då? klockan ät 03.53 och jag har fortfarande skittråkigt.
Finns inget på Tv:en och ljudet försvann. Orkar inte ens fixa det.
Orkar inte plugga heller, även fast jag vet att jag måste.
Vet att jag inte kommer hinna med allt fram till vecka 2-3 !
Men ändå sitter jag bara och gör verkligen ingenting. För det är ju ändå lov.
Vill åka snowboard nu nu nu!!!!!!!! Men det är för lite snö.
Kom igen nu snön, SNÖA FÖRIHELVETE! =/
Det märks inte att jag har tråkigt va ? sitter och pratar för mig själv känns det som.
Babblar om nått som inte ens har något sammanhang. Men vad ska man göra?
Jo det ska jag förklara, jag ska få hem Matte och sedan ska jag sova.
Kanske är det jag behöver just nu, sömn. Godnatt gott folk!

image27
Jag ÄLSKAR Dig Mest i Världen Mattias ! <3



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: