2008-02-21
 16:37:12

Torsdag 21 Februari - Mora

Imorgon åker vi!
Som många säkert redan vet så åker vi till Mora imorgon.
Vi ska åka tjejvasan, men tyvärr är jag fortfarande as föryld med
halsont och jätte irriterande hosta, så jag får inte åka =\
Hade faktiskt sett fram emot det. Men jag ska iaf föja med ner, såklart!
Tur att tjejerna blev någorlunda friska iaf, så att dom kan åka så långt dom orkar.
Ingen är ju helt frisk, vilket är ganska jobbigt. Tror nästan att det är lunginflammationen
som spökar ändå, för hostan försvinner aldrig, o jag har haft den snart 2 veckor :(
Och Kerstin (läraren) har knäckt ett revben, skoj! vi har verkligen tur? inte.
Hon som hade sett fram emot det mest av oss alla! tyvärr..

Ska skjutsa älsklingen på jobbet nu, sedan ska jag åka till hans föräldrar
och hämta sovsäck och ett underlag att sova på =) Vi ska ju som sagt sova i en skola.
Sen ska jag åka och handla något också, en baguett är ett måste, sedan bananer.
Blev asa sugen på det ;D haha! och dom ska vara gula med lite grönt på, okej?
Blir en ny design på bloggen snart också, måste bara komma på hur det ska se ut.
Nu ska jag börja packa så allt följer med, hoppas ni får en bra helg, PUSS

image76

Vad tycker ni om den här?


mln

haha tönt, vare därför du granskade min banan så noga igår? ;)



PUBLICERAT: 2008-02-21, 17:24:06 | URL: http://mlajn.blogg.se
Frida

Haha neej fia! dom ska vara gyllengula ;)


Shanti

men förhelvete bananerna ska vara gula med lite brunt :D hahaha.. grattis? till att jag klarade att tvätta en tvättmaskin? xD haha



PUBLICERAT: 2008-02-21, 20:32:49 | URL: http://shaantii.blogg.se
Lena=)

fan va roligt å åka vasan, stackars dig som inte kan :/ jaså du har också nån lunginflammation som spökar? jag med, härliga tider ;)



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: