2008-02-19
 20:33:02

Tisdag 19 Februari - Noliamässan

Var på Noliamässan med tjejerna idag, Jag, Anna, Emilia, Louise och Isabell.
Ganska mycket intressant där faktiskt, men det blev lite drygt efter ett tag såklart.
Vi kom iallafall in utan något att bära och ut med massa kassar full med kataloger.
Sedan åkte vi på stan och åt på Subway, grymt goda mackor! :)
Såklart blev det lite strosande på stan också, och tjejerna testade balklännigar!

  

Kom nyss hem igen från Hundkursen, alla kom, men det var ingen lektion...tyvärr.
Ska ta och hoppa in i en varm dusch nu snart, fryser lite faktiskt =\
Btw, kanske ska ta och berätta en liten hemlighet om mig själv ?
..Ni vet de här vita bollarna med chocklad i mitten som finns i typ Alladin askar?
De som de bara finns 1 av på varje lager? Jag älskar dom, och kan inte låta bli att ta dem.
Så fort dom är borta, så vet alla att jag har varit i farten :\ ganska drygt ändå.
Så nu när jag var hos mormor, så hade hon slagit in båda de vita bollarna i en bit plastfolie
bara för att jag skulle få dem
. Även hon vet ju att jag tycker om dem ;) haha! gullmormor.


caroline

tiiti vilken roligt liten grej med chokladen :)
tack för kommentaren, ja du och också himla duktig du.



PUBLICERAT: 2008-02-19, 20:48:26 | URL: http://svanemar.blogg.se
Amina

Vad är nolia mässan för något?



PUBLICERAT: 2008-02-21, 20:20:17 | URL: http://aminatheresa.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: