2008-02-04
 08:42:54

Söndag 3 februari

Nu har tyvärr Hugo åkt hem igen, han skrek så det funkade inte.
Det verkligen körde i öronen när han körde igång! =\
Men vis ak köpa fiskar ist, lite tystare djur ;) haha!

Sedan måste jag kanske berätta att Peter, min farbror,
fyllde 50 år ihelgen, så det var fetfest på parketten.
Var chaufför såklart, känade in 800 kr ! :)
Dock blev det lite drygt när alla blev fulla och dansade
som om det var sista dagen i deras liv, fast..vem vet ;)
haha, nej vad hemsk jag är. Men nu ska jag arbeta lite!

Har en lektion idag, sen ska jag hem och fixa skidor.
Ska se om jag antingen får låna bilen och åka till broa o hämta,
eller om jag får tag på Kerstin så jag kan låna utav skolan.
Vore bättre om jag kunde få låna utav skolan dock =)

Fan....
jag har inte vaknat än, vill hem och mysa med dig gubben!=)
Vi ses snart. ÄLSKAR DIIIIIG <3

image38






KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: