2008-02-10
 17:57:33

Söndag 10 Februari

Ja då var vi hemma igen och allt gick bra:)
Skönt att komma ifrån Härnösand ett tag,
men faktiskt skönare att komma hem.
Precis som jag sa så kände jag mig ensam,
fast jag hade Mikaela och en massa folk omkring mig.
Det kändes som ett stort tomt hål, där något hade fallit bort.
Såklart visste jag vad det var, Mattias. Min ängel! :)

I alla fall så har vi varit borta nu i 3 dagar,
eller man kanske ska kalla det 2 eftersom vi åkte
hem 6 på söndag morgon. Bussen skulle gå 06.34,
men då vi stod där så kom det ingen buss?:s
Vi hittade en tv-skärm och det stod att bussen skulle
gå 07.55. KUL, nej..så vi fick åka hem igen, vänta i ca
10 minuter och sedan åka till busstationen igen.
Som tur var fanns det en buss där nu som väntade på oss!
6 timmars bussresa hem, gick dock fortare att åka hem
än att åka hela vägen dit tycker jag. Men så är det väl alltid.
Var mycket mera snö där uppe än här hemma i H-sand också.
Men nu ska jag nog inte babbla på så mycket mera,
ska bara vänta på att Matte kommer tillbaka med matbröd så
vi kan äta masssooor med mackor! =)

Sedan måste jag berätta att som jag nämnt tidigare
så har jag haft mycket problem med min hals..
Men nu håller jag nog på att få tillbaka min lunginflammation.
Hur roligt låter inte det? inte så skoj kan jag lova! =\
Hostar tills jag verkligen köjs, det är jätte jobbigt!
Vi får hoppas på det bästa och ta det positivt,
om det nu går! haha. Men nu ska jag äta mackor!

Vill ni veta mer om våran resa så finns fler bilder på:
http://smartiies.bilddagboken.se/



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: