2008-02-06
 13:35:11

Onsdag 6 februari - nära

Det börjar närma sig nu.
Jag och Mikaela åker bort på fredag morgon.
Vi ska till Skellefteå och hälsa på hennes mamma
som varken hon eller jag har träffat på väldigt många år.
Ska bli väldigt roligt, och jag beundrar Mikka att hon
verkligen tog tag i det och tog kontakt med henne.
Kommer nog bli väldigt känslofyllt där uppe,
men det är nog värt det, vi får se hur det går.
Kommer självklart att lägga ut bilder på Bdg senare!
Vi ska snart åka på Dollar och köpa något att ha på bussresan,
som dock kommer ta 6 timmar..drygt! men jag längtar ändå.
Kommer ju ha Mikaela pratandes bredvid mig så det
går nog fortare än vi tror det gör ;) Tjejen är så nervös!
Kan knappt sova om nätterna, vilket man verkligen förstår.
Nej, nu ska jag snart gå på svenskan och jobba med mig själv,
min grupp är inte här idag, men kanske kommer på sista lektionen.
Vilket jag hoppas, så jag slipper jobba ensam. Dock förstår jag om
de inte kommer, pga. att vissa personer är dum i huvudet och sårar.
Du vet att jag finns här om du behöver vännen, du vet vem du är! :)

 image40


Shanti

tack vännen.. ja det är lite jobbigt att komma på skolan just nu, därför är jag hemma + att jag börjar bli sjuk.. tack så mycket, vet att du finns här! loveya!



PUBLICERAT: 2008-02-06, 17:35:44 | URL: http://shaantii.blogg.se
Shanti

hihi ;> kommer ner nu och äter haaaamburgare :>:>:>:>:> muuuums!



PUBLICERAT: 2008-02-06, 18:18:59 | URL: http://shaantii.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: