2008-02-27
 22:48:35

Onsdag 27 Februari - Jordgubbar

Har knappt sovit något inatt, den här jävla hostan försvinner aldrig.
Så skulle man till skolan imorse, jag vaknade, skulle kliva upp, men somnade igen..
Så vaknade jag lite senare och kände mig helt slut. Orkade verkligen inte skolan.
Så jag sjukanmälde mig och gjorde lite nytta här hemma istället.
Var med Tove en stund ikväll också, skjutsade henne till Hk nyss :)
Sedan åkte jag och handlade lite mjölk och mackor på affärn, och vet ni vad jag köpte mer?
Jordgubbar - Åh vad jag älskar dem små liven! tänk att de redan börjar komma på affärn.

image138


Shanti

hahha ja man kan inte mer än hoppas på det xD



PUBLICERAT: 2008-02-28, 01:27:27 | URL: http://shaantii.blogg.se
jordgubbar

dom har funnits på affärerna a long time nu


Lajni=)

åh fan va gott :(



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: