2008-02-18
 09:53:19

Måndag 18 Februari

Var i Hassela igår. Grymt skoj var det!=)
Jag, Isa, Älsklingen och Ove.
Ja vad ska man säga, är rätt mör idag..
Ramlade på isfläckar, slog sönder mig
och tappade andan i någon minut.
Men vafan, de va skönt att få komma ut en stund!
Det var väl behövligt! =) och roligt.

Kan ju meddela att jag är GRYYYMT hungrig nu
och att det är köttfärssås och spagetti på skolan.
Snacka om att man längtar! Har slutat också..
Men måste sitta kvar här och vänta på att tjejerna ska
sluta eftersom dom har Psykologi. Sedan äre mat!
Måste vänta till klockan 12, för då ska vi prata med Kerstin.
Undra om vi ska åka skidor idag eller inte,
kommer dock bli jävligt mkt smärta i det om vi nu ska åka.
Träningsvärk och blåningar i masssor idag alltså!
Värst var ändå när vi skulle gå och lägga oss,
visste inte hur jag skulle ligga för alltid var
det någotsom gjorde ont någonstans!? så irriterande!
Fortfarande förkyld också, det märktes igår.
Blev slut för minsta lilla och fick såklart ont i
bröstkorgen igen och började hosta. jobbigt.

image62

   

Äh, nu ska jag surfa omkring lite medans jag väntar på tjejerna och maten =) vi ses! puss


Caroline

träningsvärken tränar du bort, så att åka skridskor är ju toppen.



PUBLICERAT: 2008-02-18, 12:31:14 | URL: http://svanemar.blogg.se
Lajni=)

haha jag har åkt snowboard en gång och det är inget jag gör om, jag sööög :p haha!



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: