2008-12-12
 13:12:11

Lussebullar och film tips?

Tyvärr så skulle inte Anneli med ihelgen, men jag hoppas hon kommer in en sväng ändå!=) Har precis dammtorkat lite här inne, så nu luktar det gott. Ska snart ta och vika tvätten och stoppa in i garderoberna, alltid lika roligt. Tro vad man ska göra för mat idag, det är alltid det stora dilemmat! Ska iallafall ge mig på att försöka göra revbensspjäll ikväll när jag kommer hem från jobbet. Det är ju så mycket enklare att bara köpa färdiga på affärn och knaga i sig! Men det är ju roligt att försöka göra något själv, och se om man lyckas. Ikväll ska jag bara vara hemma med älsklingen och mysa framför en bra film. Någon som har ett bra tips? Gjorde lussebullar igår också, blev faktiskt rättså lyckade, tyckte Matte iallafall. Och det är ju inte lite det snöar idag, och igår, och i förrgår. Jag tror bestämt att vi snart är insnöade! Men inte gör det mig något, jag vill ha mer snö! Förresten så satt jag och spelade Guitar Hero i förrgår och klarade alla på Easy. Igår satt jag och Mikka och klarade alla på Medium. Och senare på kvällen så försökte jag på hard, dock grymt svårt, men jag klarade någon låt!

Ne nu ska jag ta tag i tvätten innan jag blir allt för slö!



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: