2008-12-31
 14:32:48

Gott Nytt År

Majsan: Vi har träffat dem, och pratat med dem i flera veckor. Så dem vet vilka vi är. Och visst kanske jag skulle ge den till mina vänner, OM, jag inte hade lovat att det bara var dem som vi hade valt ut och att vi hade bestämt oss för att ge hunden till dem. Då hade jag sålt den till dem som jag lovat, inte till mina vänner för att det känns bättre för mig.

Måste säga Gott nytt år till alla  också! :D hoppas ni får en underbar nyår. Har inte uppdaterat så mkt på sista tiden som ni säkert märkt, men jag har haft fullt upp. Men det blir nog bättre efter nyår när allt är överstökat! ses


frida

GOTT NYTT ÅR. hade tåänkt å skicka sms till alla men de gick ingevidare haha



PUBLICERAT: 2009-01-01, 14:48:17 | URL: http://fridaljunggren.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: