2008-08-21
 16:56:30

Tips för att sluta bita på naglarna

Först måste jag tacka för alla tips om hur jag ska sluta bita på naglarna.
Och som jag trodde så var jag verkligen inte ensam om det problemet.
Så för er som precis som jag försöker sluta bita på naglarna, här är  några tips:

* Stopp och väx

* Smörj dig med en illaluktande salva

* Åk till ett smutsigt ställe där du inte har tillgång till att tvätta dig

* Gör gelenaglar, dem blir då så hårda att du inte kan bita på dem.


* Börja jobba inom vården


* Ta hål i tungan

* Skaffa tandställning

* Måla dem i en snygg färg, så du inte vill bita sönder dem

Jag tror dock att jag skippar det där med att ta hål i tungan och att skaffa tandställning, eftersom jag redan har raka tänder=) Men resten ska jag testa!
Vad ska ni andra testa?


Stephany

har du redan gått ut skolan ? :(



PUBLICERAT: 2008-08-21, 17:10:57 | URL: http://steephs.blogg.se/
never

det där med att måla naglarna. jag biter jämt på mina naglar =f men de gånger jag har tjockt lager med svart nagelack så känns det enormt motbjudande och naglarna växer enormt :D så det borde du testa först. ha det bra :)


belinda

asså, jag biter i inte på själva nagen, utan skinnet brevid. haha, låter helt cp men så är det XD Så..inget hjälper dock..

Men för att inte bita på naglarna använd illaluktande salva, det hjälper! Finns på apoteket osv tror jag



PUBLICERAT: 2008-08-24, 09:06:06 | URL: http://misstricky.blogg.se/
Anneli

haha skaffa tandställning.. tror inte man får tandställning för att sluta bita på naglarna ;)



PUBLICERAT: 2008-08-27, 12:06:38 | URL: http://aannelii.blogg.se/

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: