2007-09-25
 14:55:01

Tisdag 25 September

Helgen har varit soft, dock inte som vi tänkte men det var okej ändå!
Och nu är det snart helg igen, då blir det Jennie och Magnus såklart=)
marängswish? (hur de nu stavas) fyfan va gott, jag älskar det! 
Bara för att jag är så nyttig av mig, det vet nog dom flesta? ;) haha! inte..

Åh, så åker älskling imorn, borta fem jävla dagar..palla.
Nej usch, sitter hos mamma och pappa nu. Tyckte det var lika bra eftersom älsk ska kliva upp runt klockan 5 eller nått imorgonbitti. Jag är ledig, så vill gääärna ha sovmorgon. Vilket både jag o matte skulle ha imorse, men så vaknade jag strax före 7 och kom på att gubbarna som skulle sätta in vattenelement skulle komma idag. Och dom skulle komma runt 7! omg, panik, väckte matte påengång, så var han ju tvungen att kliva upp och flytta undan alla möbler från elementen ;( sen kom dom, så inte kunde man sova när dom gick omkring och skramlade där inne heller? njae. Får bli sovmorgon imorn ist, iaf lite, till 9 kanske ^^ Har ju en hemlig sak att utföra imorgon som bara mamma och pappa vet om :D mehehehe!

Jag saknar dig redan älskling, och du har inte ens åkt än ;(
Hur i hela världen ska jag kunna klara mig utan dig i FEM hela dagar?
JAG ÄR BESATT AV DIG!! <3
"Utan dig är jag inte hel, utan halv, du är min andra halva ! jag älskar dig" - Mattias

Dagarna kommer gå så himla segt innan det blir söndag.
Ska jobba hela veckan förutom idag, så kanske det går lite fortare.
Nog för att det är segt att jobba, men det är iaf tidsfördriv, och pengar!
Sen får jag försöka spendera lite tid på vänner och såklart skolan.
Ska sätta mig och plugga nu, så man får lite saker klara!
Jobbigt att ligga efter.. :/ PUSS





KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: