2007-09-19
 23:33:01

Onsdag 19 september

Jaha, så är det onsdag igen och kallt som fan ute. Kommer snön snart eller?
hoppas ^^ Jag tar hellre kyla med snö på engång än att det ska vara kallt som fan hur länge som helst! :/ Jaja, iallafall har det varit en ganska normal dag. Kliva upp tidigt som fan, komma lite försent till första lektionen och sedan plugga resten av dagen. Vilket inte brukar bli så mkt av..inte som man tänkt iaf?

Skrev teorin idag, 51/52 poäng. ganska arg man blev, Fyfan!!! Jävla skitprov..
Känns som man vill ge upp, men så lätt ska de inte gå. Nästa gång jag skriver (och Tobbe såklart) blir den 1 oktober. Tidigaste tiden, i Sundsvall dessutom. Tidigaste i Härnösand var 24 oktober, orka vänta? nej..
Men nångång borde vi iallafall klara det, har ju 40 tusen kvar att lägga på teoriprov så ;) haha!

Var värsta nyttig idag också! faktsikt..=) tog en promenad hem istället för att ta bussen. Hälsade på mormor (snäll som man är) och tog lite fika med henne. När jag kom hem ringde Mikaela och frågade om jag ville hänka på stan, självklart bruden! :D så tog hojjen o cyklade ner mot stan (as jobbigt för de va nerför hela vägen). Men att jag åt pizza på Briggens på lunchen med tjejerna och på BigBoy med mikka senare på kvällen räknas inte (A) Sen cyklade jag ju hem också, och såg på Big Love. Vilket vi ska göra på filosofin. Faktiskt as bra serie, mikka och jag skulle se ett avsnitt, men de slutade med tre. Har drage ner alla....80 avsnitt. Men vafan, ni borde se den! as sjuk serie, handlar om polygami. Blir mer avsnitt imorn gosse, för nu ska jag gå och mysa med älskling och sova lite =) godnatt på er!



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: