2007-12-04
 09:06:34

Tisdag 4 December - 7 månader

7 månader idag, Älskling!=) Jag Älskar Dig mer för var dag som går!

Sitter på skolan just nu, filosofi. Jag, Anna och Idriss.
Alla andra tog sovmorgon men inte vi, plus i kanten till oss!
Snacka om att man var less igår. Först fick man stå och käfta med
en lärare pga. att han inte fattade nånting och bara var allmänt ful.
Käftade emot allt och alla och lyssnade inte på vad vi sa!
Hur ofta ger man bara G i vetyg i just den grejen bara för att man redovisningen
1-2 dagar efteråt? Nja, ingen lärare skulle nog göra så. Men så gör han. sepe.
Så gick man upp hit till filosofin och skulle skriva in lite i bloggen.
Den är as fin och as bra faktsikt, jätte nöjd med den!
Men då försvann allt jag skrivit? GASH. less.
Så det var bara att börja skriva om allt skolarbete. kul..inte.
Men nu har jag iaf skrivit klart det igen, dock inte lika långt och lika bra men..
Jag har iaf gjort det, fast lite efter ligger jag ju nu såklart eftersom jag fick skriva om allt!
Men inte ska man klaga, nu är den on igen och allt är frid o fröjd.
Matte är bäst i världen och jag därefter. Skolan är sämst.
Dock är det lite skoj ibland iaf, det måste jag medge.
Klassen, ni är underbara!! :D

Idag ska jag och syster på badhuset och på stan, ska bli skönt.
Måste börja röra mig nu alltså! usch, magen måste bort. igen.
Såklart ska vi på stan och köpa lite julklappar också ;) hehe!
Hundkunskap ikväll också, längtar så jälva mkt!
Men nu ska jag skriva in lite i min älskade skolblogg.
Om du vill ha en blogg, gör den aldrig på Weebly.com.
För det suger! ;P

Btw, tack för upplysningen Tove ;) såg det inte ens själv!


din puppa/tove

7 månader annars? :O



PUBLICERAT: 2007-12-06, 15:15:06 | URL: http://toviss.blogg.se

KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: