2007-12-08
 16:21:46

Lördag 8 December

Jaha, dagen har varit ganska slapp. Vaknade runt 9, och klev upp runt 10. Matte åkte och jobbade och jag blev ensa hemma, jippiee..så jag städade lite. Det kom ju hem en ny, stor och fin soffa igår, så det blev lite stökigt. Men nu är det fint igen =) Så fick jag tråkigt, och frågade om Isa ville komma o hälsa på lite, vilket hon gjorde. Hon var rena motsatsen jämfört med mig, as stressad. Skulle hinna med jätte mycket inom en viss tid, tyckte nästan lite synd om henne. Men iaf så gjorde jag redan mat åt Matte och John när dom skulle komma hem och käka sen dra på jobbet igen, men tyvärr så var John tvungen att åka hem till Ä-bro..jag som hade gjort så mycket mat!

Sen kom pappa en sväng och vi körde lite. Kommentaren från honom idag var:
- Jaha, de där gick ju as bra, bara att köra upp nu! :D
Mjo, det gick bra, och jag hoppas att han har rätt!
Nu ska jag åka till farfar och äta mat, mat, mat! Sen blir det nog mys med snyggnos.
Hoppas ni får en härlig kväll, för det ska jag ha! =) Puss



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: