2007-12-24
 18:11:26

Julafton 24 December

Så var det julafton igen då! Mysigt trotts allt. Men bättre var det ju när man var mindre.
Ser ni Kalle på jul? klart man ska göra det! såg det nyss =) det är ju tradition!
Har nyss ätit en massssa mat, mat och åter mat. Gott, men orkade inte så mycket.
Farmor är här, trevligt tycker jag =) Träffar ju henne inte så ofta, hon är mest ute och
ränner, dag ut och dag in. Aldrig hemma när man kommer och hälsar på!
Men nu är det bara att vänta på julklappsutdelningen! det roligaste ;) haha!
Öppnade några klappar imorse också. Halsband, kläder, pengar och godis.
Och snart är det efterrätt, fysjutton, hur ska man orka äta nå mera?:S
Förbered er på att jag kommer till skolan som bredlast!!

Såklart väntar vi alla på Mattias också, våran älsklingspojke! <3

Nu ska jag kila ner och kolla lite på tv :)
Är ni nyfikna att se hur min julafton såg ut, så kan ni kika in på bilddagboken.se/smartiies
Dock lägger jag inte in några bilder idag, det får bli imorgon eller på tisdag!:) puss

JAG  ÖNSKAR  ER  ALLA  EN  RIKTIGT  GOD  JUL!
image22



KOMMENTERA

« NAMN Jag kommer tillbaka

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: